תורת הקמח • מה ההבדלים ומה הכי בריא?

 
עודכן 07:42 20/10/2014
ד"ר אולגה רז

היום על המדפים בסופר אפשר למצוא עשרות סוגים של קמחים: לבן, שיפון, מלא, תירס. אבל מה הכי בריא לנו, איפה יש הכי הרבה סיבים תזונתיים? ד"ר אולגה רז עושה סדר בריא

 
 
 
 
 

הבסיס לכל מאפה טוב מתחיל בקמח, והיום מדפי המרכולים עמוסים בעשרות סוגים שונים שלו: לעוגיות, לעוגות, ללחם, לפסטה, לפוקאצ'ה, תופח, עם שמרים, מלא, כפרי מועשר, ויש גם את הקמח הרגיל, הלבן, שאיבד את מקומו באור הזרקורים לטובת מקביליו המיוחצנים. אבל מה ההבדלים בין הקמחים השונים, וכמה באמת חיוני לבחור בדיוק בקמח המתאים לכל מטרה? ד"ר אולגה רז עושה סדר

 
עוד כתבות במדור חדשות האוכל
 
רשימת קניות
רשימת קניות
המרת מידות
המרת מידות
טבלת קלוריות
טבלת קלוריות
הדפס מתכון
הדפס מתכון
שלח לחבר
שלח לחבר
xxx
 
פעולות אחרונות
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה 0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.