ארוחה מפסקת • 4 מתכונים לקראת יום כיפור

 
עודכן 18:53 04/10/2016
אוכל ורק אוכל

מתחילים לחפש מה להכין לארוחה המפסקת לפני יום כיפור? אספנו ארבעה מתכונים טעימים, משביעים ומתאימים במיוחד

 
 
 
 
 

יום כיפור מתקרב בצעדי ענק, ואיתו הצום ולפניו הארוחה המפסקת, שצריכה להשביע אותנו לאורך זמן בלי לגרום לנו להרגיש כבדים מדי או צמאים מדי.

 

לכבוד הצום ריכזנו עבורכם ארבעה מתכונים משביעים ועשירים שיכולים להוות ארוחה מפסקת מעולה.

 

 

נזיד שעועית בקארי

 
מנה טבעונית מעולה, מוגשת עם אורז לבן
מנה טבעונית מעולה, מוגשת עם אורז לבן צילום : קרן ביטון כהן
 
 

מתכון של השף שי טנא, תבשיל בעל ניחוחות הודיים עם לפחות שני סוגי שעועית, ירקות שורש והרבה תבלינים. למרות שהמנה אינה מכילה בשר, היא עשירה ומאוד משביעה. מתאימה גם לטבעונים ולרגישים לגלוטן.

 

פלפלים ממולאים בפסטה וגבינות

 
הגרסה הצמחונית לפלפלים האהובים
הגרסה הצמחונית לפלפלים האהובים צילום : קרן ביטון-כהן
 

מתכון של השף ישראל אהרוני, אשר מציג גירסא נטולת בשר לפלפל הממולא שכולנו אוהבים. את הבשר יחליף הפעם מילוי מעולה של פסטה וגבינות. לצד הפלפלים מציע אהרוני להגיש תבשיל של תחתיות ארטישוק וטונה.

 

בצל במילוי אורז

 
לפתוח את הצום עם טעמים מתקתקים
לפתוח את הצום עם טעמים מתקתקים צילום : קרן ביטון כהן
 

ועוד גרסת ממולאים ללא בשר, שיכולה להיות ארוחה מפסקת נפלאה. השף רועי ענתבי נזכר בבית סבתא, עושה כבוד לבצל, ממלא אותו באורז ועגבניות, ונותן לו להתבשל בישול איטי ברוטב מתקתק של סילאן ולימון.

 

תבשיל בורגול וגרגירי חומוס

 
מנה נהדרת לא רק כתוספת, אלא גם בפני עצמה
מנה נהדרת לא רק כתוספת, אלא גם בפני עצמה צילום : קרן ביטון-כהן
 

מתכון נוסף של ישראל אהרוני - תבשיל בורגול וגרגירי חומוס, ביום יום הוא יכול להוות תוספת נפלאה, אבל מדובר בתבשיל כה עשיר ומשביע, כך שהוא בהחלט עומד כמנה עיקרית בפני עצמו.

 
עוד כתבות במדור מאכלי חגים
 
רשימת קניות
רשימת קניות
המרת מידות
המרת מידות
טבלת קלוריות
טבלת קלוריות
הדפס מתכון
הדפס מתכון
שלח לחבר
שלח לחבר
xxx
 
פעולות אחרונות
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה 0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.