יצא השד • פרסומת פרובקטיבית לעוגיות אוראו

 
עודכן 19:59 19/04/2012

פרסומת חדשה של עוגיות אוראו מעוררת ויכוחים רבים ברשת. האם החברה באמת חצתה את הגבול?

 
 
 
 
 
פוגע או לא?
פוגע או לא? צילום : יח"צ
 

עולם האינטרנט, כמו גם הטלוויזיה והרדיו, מלא בפרסומות. כאלה שגורמות לנו להתמכר לשיר קצבי או לחייך אל מול המסך. אבל איך גורמים לפרסומת לבלוט אל מול השאר? זה בדיוק מה ששאלו את עצמם אנשי הקריאטיב של חברת אוראו שניסו למשוך תשומת לב. והם אכן עשו זאת.

 

הפרסומת החדשה של סוכנות cheli הדרום קוריאנית הושקה תחת הסיסמה "אינסטינקט בסיסי - עוגית החלב האהובה", כשלצד הכותרת ניתן לראות תינוק אוחז בעוגית אוראו ויונק חלב אם.

 

התגובות למודעה בעולם היו מעורבות. היו כאלה שחשבו כי הרעיון מדהים וקריאטיבי ומשרת את מטרת הקמפיין (מילוי חלב איכותי בעוגיה) וישנם רבים שחשבו כי הפרסומת פוגעת ועושה שימוש לא ראוי בהנקה כטקטיקת מכירות.

 
 
 
עוד כתבות במדור חדשות האוכל
 
רשימת קניות
רשימת קניות
המרת מידות
המרת מידות
טבלת קלוריות
טבלת קלוריות
הדפס מתכון
הדפס מתכון
שלח לחבר
שלח לחבר
xxx
 
פעולות אחרונות
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה 0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.