מי אוהב שוקו? • חדשות האוכל

 
עודכן 00:06 26/04/2013
נגה ניר נאמן, ערוץ 10

שוק השוקו • נגה ניר יצאה לבדוק את שוקו תנובה החדש: האם הוא באמת בריא יותר וגם ערכה מבחן טעימות שוקו בגן ילדים

 
 
 
 
 

66% משוק השוקו שייכים היום ליטבתה ורק 32% שייכים לתנובה, 2% בלבד שייכים ליצרנים שונים אחרים. מה כל כך מיוחד במשקה הקר הזה? במחלבות הגדולות כשהשוקו קר השוק רותח. בישראל נקנים בשנה כ-34 מיליון ליטרים של שוקו בשווי 392 מיליון שקלים - לא פלא שתנובה רוצה לנגוס בדומיננטיות של יטבתה, עם שוקו חדש שהיא משיקה: "שוקו תנובה".

 

ד"ר אולגה רז, מנהלת היחידה לתזונה ודיאטה באיכילוב, משווה בין הרכיבים של שני המשקאות המתחרים ומוצאת שני הבדלים עיקריים: בשוקו תנובה יש יותר חלב (96%) לעמת המתחרה ויש בו כמות מופחתת של סוכר (30% פחות תוספת סוכר).

 

עשינו מבחן טעימות בגן ילדים ומבחינתם השוקו של תנובה מנצח בגדול, אך ד"ר רז ממליצה על הדרך הישנה והטובה להכנת שוקו בבית.

 

 
עוד כתבות במדור חדשות האוכל
 
רשימת קניות
רשימת קניות
המרת מידות
המרת מידות
טבלת קלוריות
טבלת קלוריות
הדפס מתכון
הדפס מתכון
שלח לחבר
שלח לחבר
xxx
 
פעולות אחרונות
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה 0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.